USACollie

Wednesday, January 20, 2010

Kensingtongatecollies.com

Hei og hå! Håpere alle har hatt en fin jul. Her har det vært veldig koselig. Mikkel og Mackenzie har vært med på flere julebesøk og vi hadde selv besøk på nyttårsaften, som forøvrig gikk som smurt - begge hundene var med ut og så på fyrverkeriet.

I mars skal jeg til Los Angeles for å overvære den amerikanske hovedutstillingen for collie. Jeg gleder meg veldig! Har kontakt med en del amerikanske oppdrettere som jeg gleder meg til å treffe i virkeligheten. Kommer også selvsagt til å gå over mange hunder. Det er en del jeg allerede er spent på å se og jeg håper også å oppdage nye hunder og linjer.

Nå har jeg lansert www.kensingtongatecollies.com og dermed blir det lite bruk for denne bloggen framover. Kjennes litt vemodig, i grunnen, men det er lite poeng med to hjemmesider. Jeg lar den uansett være som den er - bloggen har vist seg å være en herlig dagbok for de første årene med Mikkel og det er moro å kunne se tilbake.

No comments: