USACollie

Monday, September 21, 2009

God høst!

Når dette skrives er høsten på sitt vakreste. Himmelen er blå og trærne begynner å skifte farge. Nok til å bli i godt humør av!

Jeg har laget en ny hjemmeside for Seamist Collies. Titt gjerne innom!

Ellers har Hundesport nå kommet ut og kennelnavnet mitt er publisert for godkjenning - eller rettere sagt protester! Dersom ingen klager kommer inn i løpet av 8 uker kan jeg ta i bruk kennelnavnet Kensington Gate. Navnet stammer fra der jeg bodde i Skottland, som jo også er der rasen har sin opprinnelse.

2 comments:

Vigdis, Shani & Gutten said...

Lykke til med kennelnavnet - krysser fingre og poter...

Anonymous said...

Så gøy med kennelnavnet! Jeg må jo bare få kommet og møtt deg og Mikkel snart. Må jo få hilst på den nydelige collien din og deg selfølgelig :D Vi får mailes snart og se om vi skal på noen utstillinger samtidig eller noe sånt? Mine planer er NKK Hamar og NKK Lillestrøm. Vet ikke hvordan det er med deg, men kan hende jeg skal nedover til Oslo en tur i en eller annen helg :)