USACollie

Tuesday, September 9, 2008

Mikkel 1 år!

Tenk at han er ett år, Mikkelen min! Jeg syntes han nettopp så slik ut:



I kveld feiret vi med en hundekake (hundemat, leverpostei og frolic!) og Mikkel fikk et kjøttbein som han ikke spiser på samt en MEGET populær ball som piper lenge etter at han har sluppet taket på den. Ikke det lureste jeg har gjort med tanke på min egen velferd! Her piper det konstant!









For en fantastisk hund jeg har fått! Jeg er så glad for at jeg fant det jeg ønsket meg og at Mikkel utvikler seg til å bli omtrent identisk med det jeg drømte om. Tusen takk til Britta og Erik for at jeg fikk lov til å ta med denne dejlige dreng til Norge for å dele livet med meg.

5 comments:

Anonymous said...

Hej Mikkel

Tillykke med fødselsdagen. Det er rart at I er på nettet igen, vi har savnet det.

Hilsen farfar Keiko

Stine said...

Ser ut som en trivelig bursdagsfeiring!

Men har Mikkel fått seg ny katt i bursdagsgave? Eller var det Xiao Miao? For da har noen vokst enormt på en måned...

Anonymous said...

Så herlig! og søt bursdags kake da!:)

Anonymous said...

GRATULERER med dagen, Mikkel :)
Hilsen Angel og resten av gjengen i Solbergelva

Reflexa said...

Takk for bursdagshilsner - farfar Keiko, Stine & X'en, Trine-Lise og Angel! Vi er glade for å være tilbake på nett.

Stine: Ja, det er Xiao Miao - han har vokst en del, men mest er det nok vidvinkelen som gjør sitt!