USACollie

Thursday, June 5, 2008

La Norvege - nil points!

Var på trening i går. Det er fryktelig varmt i disse dager og hundene går på halv kapasitet. Mikkel var helt med i begynnelsen, men så skulle vi gå igjennom programmet én etter én... Først var det jeg som ble nervøs - ikke at jeg egentlig la så veldig merke til det selv, men når jeg så på Mikkel, så jeg at kroppspråket mitt hadde endret seg, og instruktøren bemerket også det. Så skjerpet jeg meg og Mikkel gikk som en liten stjerne. Men ikke lenge! Fikk nemlig ikke bruke godbiter på denne liksomrunden, så jeg tror Mikkel ble veldig usikker og trodde kanskje han ikke gjorde det rett. Dessuten sto alle på sidelinjen og så på... Uff, det gikk ikke bra!

Da vet jeg i alle fall hva vi må trene på!



Jeg er i ferd med å opprette et online møtested for collie-folk fra hele verden! Jeg har savnet et slikt tilbud, så for et par uker siden bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Det blir gøy å bli kjent med collie-eiere fra andre land! Hjemmesiden kommer til å ha et diskusjonsforum, kunnskapsbibliotek, medlemsgalleri og mye mer. Forhåpentligvis vil den være oppe og gå om ikke så fryktelig lenge.


Powered by Wufoo

2 comments:

Stine said...

Du vet at generalprøver SKAL gå dritt, for å få en best mulig premiere?

Reflexa said...

Uff, ja, men han virker fremdeles litt forvirret og usikker etter onsdagen. Nå er det bare å pøse på med godbiter for å vise han at det han gjør er rett! Og så avvenne han sakte men sikkert igjen. Vent, det må nok bli raskt men sikkert!