USACollie

Sunday, June 29, 2008

Vi pusser opp

For dere som lurer litt mer på hvordan det gikk på bronsemerkeprøven, så venter jeg på protokollen. Jeg mener å huske at vi fikk 158 p. Det var dessverre bare 3 av 11 ekvipasjer som besto. 180 er maks og med 90 poeng har man bestått, så vi besto i alle fall med god margin. Det ble stort sett 7ere og 8ere. Fikk 8 på helhetsintrykk, ett poeng trekk for meg, som (med overlegg) lagde en del oppmuntrende lyder, og ett poeng trekk for Mikkel, for han manglet litt fart. Det hadde nok mest med mangelen på godbiter å gjøre..! Jeg var veldig overrasket at vi i det hele tatt kom oss igjennom programmet uten godbiter. Han var veldig flink og gjorde alt han ble bedt om, uten å vise tegn til å bryte noen øvelser. Tror ikke jeg brukte noen dobbeltkommando. Programmet var som følger:

Tannvisning
Lineføring
Fri ved foten
Dekk fra holdt
Innkalling fra sitt
Stå under marsj
Enkelt dekk 2 min
Helhetsinntrykk

Denne helgen har vi begynt med oppussingen av Majahuset. Det vil si, jeg pusser opp og Mikkel ser på. Jeg har revet opp laminatgulvet oppe i andre etasje og revet ned en lettvegg i første. Vi koser oss i vårt nye hjem og det blir kjempedeilig å kunne flytte inn ordentlig!



No comments: