USACollie

Saturday, June 14, 2008

Nett-problemer

Hei alle sammen. Har ikke hatt ordentlig nett-tilgang på over en uke nå. Snylter på naboens trådløse nett, men det er omtrent like stabilt enn en kvinne med PMS. Plutselig av, plutselig på.

Vi trener litt hver dag og bruker mye klikker og godbiter - nå ser det ut til at iveren snart er tilbake der den var. Forige trening gikk fint, men instruktøren sa at det er normalt for hunder på denne alderen å være litt av og på - akkurat som min trådløse nett-tilgang! Hvem vet, kanskje det går helt i dass på prøven, men det er jo egentlig ikke så farlig. Det viktigste er at vi trener og har det moro sammen. Prøven er forøvrig forskjøvet til den 26. juni.

Nå har jeg begynt å ta kjøretimer og har fått en super kjørelærer. Hun er mye flinkere enn han jeg hadde for en del år tilbake - denne gangen føler jeg meg trygg på at jeg mestrer kjøringa! Jeg har vist så rask framgang at jeg skal få ta glattkjøring allerede den 30. juni. Jeg tror førerkortet er innen rekkevidde til høsten! Og det bør helst skje, for på mandag overtar jeg Majahuset! Det blir rart å se det igjen, for jeg har ikke sett det siden mars.

Lørdag om en uke debuterer Mikkel som junior i utstillingsringen. Får håpe det går bra! Han er en smulie overbygd nå, som tenåringer på den alderen gjerne er, men vi tar da en utfordring!

No comments: