USACollie

Sunday, December 9, 2007

Vi er på nett - bilder!



Da har jeg etter en uke, også kjent som en EVIGHET, fått min MacBook tilbake. Harddisken er helt ny, så vi begynner med blanke ark igjen. På en måte er det OK, for den gamle var helt full - sikkert en del ting der jeg ikke behøvde..!

Vi har hatt en fin helg - Mikkel har fått lekt mye med artsfrender. Men på fredag ble han uten varsel angrepet av en Jack Russell Terrier som bet seg fast i øret hans. Han hylte og ble litt redd, men jeg trøstet han ikke, det ville heller ha forsterket det han følte. Jeg ble litt bekymret for at han kom til å bli skeptisk til andre hunder, men den bekymringen var heldigvis ikke nødvendig. Redsler og vonde følelser ser ikke ut til å bli sittende i han.

I går fikk han være hos min bror mens jeg var i selskap hos en venninne. Det gikk strålende, bortsett fra at han tisset på et håndkle på badet - ganske ryddig måte å tisse inne på, da! Idag var vi på frokostbesøk hos min venninne Inger, så har han fått leke litt med hunder av alle slag (NSDT Retriever, bull terrier, mops, schæfer, beagle mm) og nå gjør vi oss klare til å reise til min mor på søndagsmiddag.

Her kommer omsider noen etterlengtede bilder fra uken som gikk!


Mikkel får selskap av Maja på jobb


Som han har vokst!


Yiiie haaaa!



"Mikkel, kom!"


Mange ender å ha oversikt over




Mikkel har fått lang snute


Mikkels første snø


Vi henter MacBooken på Eplehuset

No comments: