USACollie

Thursday, February 7, 2008

Med beina i kryss

DSC_0035

Idag var på noen måter, og i alle fall for meg, en stor dag. Mikkel fikk holde seg i 8 timer på jobb uten å gå på do. Jeg har latt det gå lengre og lengre mellom hver luftepause og idag skulle jeg altså sjekke om han kunne holde seg en hel arbeidsdag. Hadde han vist tegn til ubehag eller rastløshet, hadde han selvsagt fått gått ut, men han lot ikke til å tenke på det. Han har også blitt flinkere til å si ifra dersom han må ut (av og til midt på natten). Uhell har vi ikke hatt på flere uker nå. Dette betyr at jeg i praksis kan la Mikkel være alene hjemme, men jeg har ingen store planer om å gjøre det med det første.

DSC_0014
Aaahhhhhhhhh...

DSC_0020
Frihet!

DSC_0021
Puppy's got angles

2 comments:

Anonymous said...

Takk for kommentar i bloggen. Jeg måtte snoke tilbake og du store, så nydelig Mikkel er!

Stine said...

Så flink Mikkel er til å holde seg! Dyret her trenger enda oftere lufting, gjerne to-tre turer i løpet av en arbeidsdag. Men, hun er jo nettopp frisk av to blærekatarrer, så jeg regner med at det har forsinket henne litt.