USACollie

Wednesday, February 6, 2008

Siste kurskveld

Nå ligger Mikkel og jeg strødd utover sofa og gulv - absolutt utslitte! Det var siste kurskveld i kveld. Etter sist gang, og tatt i betraktning at jeg ikke har øvd med han siden mandag, regnet meg med at han kom til å være ganske vimsete igjen. Men den gang ei - han fungerte utrolig bra. Men så hadde jeg også laget utrolig gode godbiter - lever! Jeg har kjøpt frosset storfelever på butikken, det er faktisk veldig billig. Stekte en porsjon etter jobb og kommer til å steke resten i morgen og fryse ned sånn at jeg kan ta fram ved behov.

Uansett, jeg er utrolig stolt av Mikkel. Gleder meg allerede til neste kurs, men først skal vi ta en "ferie". I mellomtiden skal vi treffe Stine/X'en i tide og utide for å trene sammen. Dessuten skal vi opprettholde det vi har lært, men ikke øve inn særlig mye nytt. Det er bedre å finpusse på det vi kan.

Ellers har ikke hjørnetennene løsnet ennå. Jeg gir det noen dager til, så får vi se om det bærer til veterinær eller ikke. I mellomtiden går det i kjøttbein og slikt. Det syntes Mikkel er helt greit.

DSC_0006

Han er fremdeles med på jobb og det går fremdeles greit. Noen dager er han helt stille og rolig, mens andre dager kjeder han seg litt. Da er det greit å ha Mikkel-kassa.

DSC_0009

Oppi Mikkel-kassa er det mye rart, fra matskål til leker og tyggebein.

DSC_0011
Hm... valgets kvaler...

No comments: