USACollie

Thursday, November 15, 2007

En helt vanlig dag

Jeg bestemte at vi ikke skulle gjøre noe spesielt idag. Mikkel får jo så mange inntrykk at det kan være godt å få litt tid på å fordøye dem alle sammen. Vi har øvd på det vi har lært på valpekurset og det fungerer kjempebra! Og - ingen uhell på gulvet! Jeg legger merke til at han drikker mer enn før. Det kan ha noe med alle godbitene (belønning) å gjøre. Frolic og pølsebiter inneholder vel en del saltstoffer.

Har lagt merke til at han nå forventer å hilse på forbipasserende mennesker og hunder heller enn å bli med meg, så vi skal trene på å IKKE hilse også. Dessverre er det veldig vanskelig fordi alle syntes han er så uimotståelig..!

Ingen bilder idag heller, men i morgen får jeg speilreflekskameraet, så det blir flere bilder etterhvert. Dessuten får jeg CD av bildene Åsmund tok i Frognerparken også. Tenkte jeg skulle prøve å filme noen av øvelsene Mikkel har lært.

Han vokser fort! Det er ganske utrolig at det går an.

No comments: