USACollie

Tuesday, November 6, 2007

Første dag i Oslo


Mikkel møter en flokk ender

Natten gikk fint, ingen gråting. Jeg sov ret ved siden av valpegrinden mesteparten av natten. Jeg tror nok at Mikkel fikk mer søvn enn meg!


Boff! Vekk med dere, ender!

Han har spist bedre idag. Ellers har han tisset på avisen en gang, ellers har alt kommet ut utendørs.

Vi har møtt flere hunder på våre lufteturer idag, først en snill og leken bichon hann, senere to valper (og det var vel gøy!), en gammel airdale og en stor riesen. Mikkel er flink til å kommunisere og har lært seg at de alle er forskjellige.


Pass på! Her kommer jeg!

Ellers har han jaget ender og sjarmert mange mennesker. Han går uten bånd når det er trygt, stort sett går han i bena på mor. Innendørs er han også flink, men vil helst at jeg skal være oppi valpegrinda. Ikke så rart, kanskje.



I morgen er det første kveld på valpekurs! Det blir spennende - vi gleder oss!

No comments: