USACollie

Tuesday, November 20, 2007

Mor er sliten

Puh! Det tar på ha valp i hus. Spesielt når man bor i tredje etasje og man skal ut annenhver time! Vi har det utrolig fint sammen, Mikkel og jeg, men nå merker jeg at jeg ikke får nok søvn. Ofte må jeg ta han med ut midt på natten for å tisse. Da står jeg sjanglende på gata i pysjamas og dunjakke og med et fuglereir på hodet. Ja, ja, det blir bedre etterhvert!

Vi har vært på valpekurs igjen. Dessverre har Line, instruktøren vår, fått et alvorlig illebefinnende og er på sykehus. Vi håper hun blir bra igjen snart! Kurs blir det uansett, men de må omfordele gruppene så lenge, så det blir litt flere deltakere per gruppe. Det ble litt forstyrrende for Mikkel i går, men når han konsentrerte seg, var han meget dyktig! Vi jobber nå med innkalling med sitt foran fører, dekk, lineføring og bli. Hans beste øvelse er lineføring (på plass), der er han virkelig flink!

Nei, nå glipper jeg med øyelokkene igjen. Får laste opp litt bilder før det er for sent! Videokameraet fungerer forresten ikke som det skal, håper å fikse dette snart.










No comments: