USACollie

Thursday, November 22, 2007

Mikkel på jobb



Nå er både Mikkel og jeg trøtte etter en lang arbeidsdag. Mikkel ble nemlig med til min ekstrajobb i et kunstsenter. Han hadde blitt invitert av sjefen og han sjarmerte både ansatte og kunder. Oppførselen var eksemplarisk. Et par bjeff i løpet av dagen og en liten dam på gulvet, men ellers var han helt rolig og sov mye av tiden.

Det regnet da vi gikk hjem og Mikkel ble ganske skitten. Dermed var det tid for hans første dusj! Han har hoppet inn og ut av dusjen mange ganger på eget initiativ og dusjen ble bare mer spennende da vannet kom på. Jeg er glad det gikk så bra, var litt redd for at han skulle bli engstelig, men det hadde jeg ingen grunn til å være. Jeg klippet klørne i kveld også, og klarte selvsagt å klippe for langt inn på en av bakklørne, og dermed var det et blodbad. Heldigvis la ikke Mikkel merke til det. Han ville bare leke med papiret jeg tørket med!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Her om dagen, etter kurskveld, så Mikkel sitt eget speilbilde på T-banestasjonen. Det var ganske merkelig, syntes han.


No comments: