USACollie

Sunday, January 27, 2008

Herlig helg!

I går var det fødselsdagen min. Dagen blir som regel ikke markert spesielt, men jeg har det trivelig allikevel. Min bestevenninne har er født på samme dag og denne dagen begynte vi sammen med gode venner over brunsj. Mikkel skulle så klart være sammen med meg hele dagen. Heldigvis oppfører han seg flott når vi er på besøk.

DSC_0016

Etter brunsj dro noen av oss ut i østmarka for å gå en tur i vinterværet. Det var ekstremt glatt mange strekninger, noe som ikke gikk like bra for alle! Kjæresten til en venninne, Dennis, er en populær lekeonkel.

DSC_0049

DSC_0067

DSC_0081

DSC_0086

Mikkel og jeg dro så til min mor for å spise biff med bernaisesaus (dvs. jeg spiste det, Mikkel fikk hundemat) og senere på kvelden var vi hjemme hos venninnen som også har bursdag. Veldig koselig, og Mikkel hadde det fint også.

I løpet av natten måtte Mikkel ut og gå på do. Han virker i alle fall ganske OK i magen nå og spiser godt. Ettersom han var ute både kl 2.30 og 7.30, tillot jeg meg å ligge lenge i sengen. Det hadde snødd kraftig i løpet av natten, så dagen tilbragte vi for det meste ute i nydelig vintervær i nærområdene.

DSC_0098
Deilig vinterdag!

DSC_0176

DSC_0178
Wheeeeee!

DSC_0207

DSC_0224
Fuglehund?

CSC_0249

CSC_0246

DSC_0220

I morgen er det trening igjen. Jeg er ganske spent. Har hatt litt problemer som tidligere nevnt, men det er mulig at det ikke har fungert fordi jeg har vært irritert. Instruktøren vår Rolf skal se på det i morgen. Denne helgen har vi i alle fall bare kost oss sammen og ikke trent noe i det hele tatt på øvelser. Forhåpentligvis har det hjulpet!

1 comment:

Stine said...

Gratulerer så mye med dagen! Du er selvfølgelig klar over at den beste gaven skal komme fra den som er deg nærmest, og i ditt tilfelle er vel det Mikkel? Og om han er dårlig på shopping (en del butikker tillater jo ikke en gang hundene våre å komme inn!) har du lov til å hjelpe ham, altså! Bare for å kvalitetssikre det litt... :-)