USACollie

Saturday, April 12, 2008

Party-Mikkel

I går var jeg bedt på en fest for å feire forlovelsen til et kjært vennepar av meg. Det kom 20 gjester til leiligheten og jeg tenkte at dette kunne være en ny utfordring for Mikkel, derfor satte vi oss begge på bussen til Tøyen. Dersom det ble litt mye, kunne vi jo bare gå igjen.



Vi ringte på og Mikkel sprang inn - her har han vært før - men JØSS, SÅ MANGE LEKEKAMERATER! Mikkel STORKOSTE seg og gikk rundt og logret og hilste på alle som var der. Ikke noen mammadalt, dette her - jeg behøvde ikke bekymre meg, for Mikkel tok vare på seg selv. Han var ikke oppspilt, men koste seg med oppmerksomheten. Etterhvert nærmet det seg leggetid, og da la han seg midt på stueparketten og sovnet tvert. Det ble nok allikevel en del inntrykk, for i morges sov han lenge!





Idag var jeg på generalforsamlingen til Norsk Collie Klubb for første gang. Det var et godt oppmøte - på vei inn traff jeg Berit som jeg har hatt gleden av å treffe noen ganger tidligere. Det var hyggelig å treffe en del folk som jeg bare har hatt kontakt med på forumet. Jeg ble valgt til redaksjonssektretær for to år og jeg gleder meg til å ta fatt på arbeidet.

PS. Overhørte noen på den nevnte festen spørre en annen om Mikkel var en albino-Lassie! Haha!

No comments: