USACollie

Friday, March 7, 2008

Knegg

I går begynte jeg sent på jobb og vi tok oss dermed en nydelig tur i morgensola. På veien traff vi hester og Mikkel ville gjerne hilse på disse merkelige hundene. På vei hjem så jeg at jeg hadde klart å slå en saftig sprekk i displayet på kameraet. Ja, ja - jeg kan fremdeles bruke det, men jeg regner med at jeg må sende det inn til service snart. Jeg har jobbet i fotobransjen og vet at det fort kan ta noen uker!



































I ettermiddag trente vi med Stine og X'en. Mikkel lærer nå inn ting på nytt fordi jeg tok for lang pause med han etter siste kurs. Det positive er at vi har en bedre posisjon i lineføring, men han har vanskeligere for å holde konsentrasjonen. Det er i alle fall fint å trene litt igjen og både Mikkel og jeg har motivasjonen oppe. Vi trener nå litt hver dag, men utenom treningene med Stine og X'en blir det kun i løpet av turer. Jeg føler at det er den riktige måten å gjøre det på nå. Da blir det mest moro for oss begge!

1 comment:

Anonymous said...

Mikkel er utrolig vakker! Har lest bloggen din en stund og tenkte det var på tidet å legge igjen en hilsen:)

mvh
Lill
www.ifarta.net