USACollie

Saturday, March 15, 2008

Ny dag, nye bilder!

I går trente vi med Stine og X'en etter jobb. Det gikk faktisk veldig bra - Mikkel syntes det er gøy å jobbe - jeg tror nok at bronsemerkekurset skal gå greit, men det er først og fremst treningene jeg gleder meg til.

Etter en god økt, gikk vi på tur sammen. Endte opp på Myraløkka, der Mikkel og jeg ofte ferdes, og det var en hel horde med hunder der. Alle var snille med hverandre og jeg tror nok det var mange firbente som sov godt den natten!

I morges dro Mikkel og jeg til skogs. Gikk fra Båntjern til Sognsvann og så ble vi og ventet på et vennepar som var på vei dit med Westien de passet, Jazzi. I mellomtiden lekte Mikkel med en border/husky/lapphund-tispe.

I morgen skal vi møte Trine-Lise og lille Neo og det gleder vi oss til!




































Lekeonkel Dennis! Hurra!









1 comment:

Anonymous said...

Hei.

Må først få si før en utrolig nydelig gutt du har =) (Mikkel)Han var virkelig en stas for øyet ;o)

Du er utrolig flink å ta bilder også. Kan æ spørre hva slas kamera du bruker?
Æ liker og å ta masse bilder og har et canon eos 400 med ganske stor linse, men æ syns ikke æ får så flotte bilder =)

Hilsen Wanja.
E-post. waand@start.no
Hjemmeside: http://home.no.net/waand/
http://home.no/eoya-dyrehotel