USACollie

Sunday, March 16, 2008

Tur med Neo

For en flott dag vi har hatt! Etter litt planlegging, fikk Trine-Lise og jeg gjennomført en play date med Mikkel og Neo (som til vanlig bor i Kristiansand). Neo er 13 uker og full av sjarm. Det er rart å tenke på hvor fort de egentlig vokser! Jeg gjettet på forhånd at vi kom til å få mange spørsmål om de var mor og barn og det gjorde vi også! Bra Mikkel ikke helt mestrer norsk, ellers kunne det fort gått ut over hans mannlige ego.

Hundene lekte veldig fint sammen og det var mange andre de traff på sin vei. Vi tok med Neo til hestene også. Til slutt traff vi en gammel kjenning, pointeren som heter brokkoli på thai - da fikk Mikkel strukket på seg, i alle fall! Så ble det vafler og kaffe på de tobente i påskesola. Trine-Lise og Kenny var snille og kjørte oss hjem. Begge hundene sloknet med en gang de var i bilen!






























Ikke mist hodet!

















2 comments:

Anonymous said...

Hei,
fantastiske bilder linda, både av naturen og dyra!! Og Mikkel.... Skjønn!!!! jeg bare elsker de blå!!! Det er en vakker farge han har gutten din!!
Klem fra Trine Kildahl
www.emprezy.com

Anonymous said...

Herlig bilde av pointeren i fritt svev... tenker på min forrige hund, labradoren når eg ser det og må smile.

Påskehelsing frå Mico og Kristin (+ damebesøket)