USACollie

Saturday, May 24, 2008

Au da!

Uff! Jeg har fått meg en ordentlig kink i ryggen. Tror det har kommet av å sove på en feltseng siden november - det var jo egentlig meningen at jeg skulle kjøpe leilighet før den tid, men jammen ble det ikke et hus i juni - nå er det bare tre uker til overtakelsen og jeg gleder meg veldig! I alle fall så tror jeg ikke det blir så mange halsbrekkende turer og eventyr denne helga. Vi får heller øve litt lydighet og slikt.

Jeg skulle ønske at jeg hadde tatt med meg fotoapparatet på tur i går! Etter jobb var jeg ute i parken i flere timer med Mikkel og det var mange hunder ute som bare nøt det fine været i fulle drag. Som de lekte og koste seg! Mikkel lekte med mange gamle venner - en border collie, bullmastiffen Java, gordon setteren Rapp, AH-valpen Jesper, AHen Alfred, en greyhound, en whippet, en kerry blue terrier, en wheaten terrier, en schäferblanding, cockeren Petter - ja, en god blanding, altså! Det var lav, varm sol og hunder som løp om kapp i høyt gress - det hadde blitt mange fine bilder, men det var en like fin opplevelse uansett. I dag regner det, så jeg tror nok ikke at sjansen gjentar seg i ettermiddag...

No comments: