USACollie

Sunday, May 4, 2008

Playdate med Neo 2.0



Det var kjempekoselig å treffe Neo og "foreldre" igjen. Han har vokst masse og kommer nok snart til å ta igjen Mikkel i høyden. Mikkel planlegger å ta det igjen i frekkhet og øver iherdig på det. Vi gikk et stykke oppover Akerselva og slo oss ned på en grønn plen der guttene fikk leke. Mikkel var nok litt vel uhøflig, mente Neo, men neste gang er det sikkert Neo som er den største karen!










Noe er galt med denne collien.




Riste på manken i ren shampoo-reklame-stil.





























2 comments:

Stine said...

Hva i alle dager er den grønne saken de leker med?

Sukk, det er lenge siden jeg kunne bære valpen - det er så mye kos i det å få de så nærme...

Reflexa said...

Ja, si det... Kjøpte den grønne saken på et loppemarked - billige og populære hundeleker! Dingsen er fra IKEA, men jeg har ikke peiling på hva den er for noe.

Min valp skal jeg klare å kunne bære resten av livet hans - koselig, det, og praktisk når man går i rulletrapper osv. Men når det er sagt, bærer jeg han ikke så ofte, da!